YOU_CAN_TAKE_ME_DOWN_WITH_JUST_A_BLOW

 
Jag är trött på att jag har det kostnata behovet av att bli bekräftad. spelar ingen roll vem det handlar om, systrar, vänner, pappa, farmor, random killar. Jag orkar inte. det är fan tröttsamt att alltid behöva stå på tå och läsa alla jävla böcker som man inte ens gillar för att impa på systern, eller klä på sig det finaste i garderoben för att han ska titta åt mitt håll två gånger. Att jag måste plugga som en jävla häst fastän jag har IQfiskmås för att pappa ska vara stolt. jag är trött. varför måste jag vara sådan.

Kommentarer
Postat av: Badvakt

Gör det du vill , inte vad alla andra tycker att du ska göra. Det är väl roligare att bli älskad för den man är ?

2013-04-16 @ 09:41:54
Postat av: Tania

Det är kul att du börjat blogga här igen iaf!

2013-05-03 @ 04:00:01
URL: http://spendtilyoumend.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0