A_LESSON_IN_ROMANTICS

Jag står inte ut med dig, varje gång jag tänker på dig blir jag så jävla frustrerad och vill bara slänga mig på marken som ett litet barn och gråta. Jag hatar att du aldrig lyssnar på mig, att du får mig att känna mig som om jag vore hjärndöd, att den enda kommentaren jag fått "fan babe du är snygg" fastän jag vill att du ska tycka om mig för den jag är. Jag vill att du ska bära runt på mig i lägenheten, baka tårta och prata om vilka idioter våra barn kommer att bli. Att du vill flytta till havet med mig, och bara gräva ner ansiktet i nacken på mig, med solnedgångar och drömmar. istället för att bara vara arg på mig, tycka att jag är omogen och att jag borde växa upp. Det enda vi gjorde var att knulla och sedan inte prata med varandra, jag bara låg i din säng och väntade på att du skulle att du älskar mig. Trots att jag faktiskt nästan hatar dig och hur du är så känns det som någon slagit mig i bröstet varenda gång.
 

Kommentarer
Postat av: peter

"you are covered with a fine layer of hair, it's cute" :3

2012-10-10 @ 08:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0