GIRL_KEEP_YOUR_FEET_ON_THE_GROUND_BUT_YOUR_HEAD_IN_THE_CLOUDS

Jag heter Erica Valentina Alegria Lind, jag kommer från en förort i Göteborg, där jag brukade se på när killarna brände ner bilar på forbollsplanen. Mina föräldrar är invandrare och kommer från Ryssland och Peru. Min pappa har alltid vart en bestämd människa som försökt offra allt han kunnat för sin familj, och min mamma har alltid försökt skydda oss från omvärlden. Dom har alltid vart ganska old fashion.
 
Jag har sedan liten haft psykiska problem men som alla blundat för. Mina två systrar har alltid stått vid min sida även när jag gjort fel. Och min mamma och pappa har alltid försökt ge oss ett vanligt och bra liv, jobbat över så ofta dom kunnat, haft två jobb så att vi kunnat resa över hela världen. Så att vi slapp all skit i Backa. 
 
Jag har gjort saker jag inte är stolt över. Saker jag helst inte pratar om längre. Och det har funnits tillfällen i mitt liv då jag bara försökt ta sjuhundra överdoser och dö ensam i en gränd. Och Jag har legat i min säng i flera veckor i sträck och inte kunnat prata med någon, bara ligga där, kissat och skitit på mig, utan att äta eller se dagsljuset. Och jag har alltid valt att vara olycklig. Det har alltid vart lättare för mig att gräva min egen grav och bara vänta på att få dö. Och jag har aldrig ångrat något jag gjort eller sagt för att jag har aldrig brytt mig om vem jag måste dra ner med mig. 
 
Men folk som stått vid min sida genom allt, genom min ångest, lögner och skit det är dom jag håller kärast i världen. Ingen kommer någonsin att kunna trampa på mig sålänge dom finns vid min sida. Och jag kommer att komma långt här i livet. Och alla som någonsin tvivlat, jävlar vad ni kommer att ångra er. Ni kan dra åt helvete, jag är frisk nu, och min lycka är viktigare än ert hat. Ha ett bra liv bitches!
 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Otroligt elak och tråkig beskärning av den bilden :p

2012-10-12 @ 02:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0