I_FEEL_LIKE_MARGO_TENENBAUM

Jag är kär i en man, vart kär i honom sedan vi låg i en bekants soffa och min bästa vän var kär i honom. Jag låg där medan han kliade mig på ryggen. jag hatar när folk rör mig. men när han gjorde det kändes det som att det var exakt det som skulle hända. Min kompis skulle vara kär i honom, jag skulle vara där i exakt det ögonblicket, vi skulle bara ligga där och inte hångla, sedan skulle jag höra på när min vän satt och berättade hur dom hade vart på något berg och lyssnat på Håkan. Han är nog inte en man. han är en pojke. och jag är en flicka. Jag hör ifrån honom ibland. men han kan inte bli större här, så han fortsätter väl med att klia flickor på ryggen om nätterna...
Emitt Rhodes – Lullabye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0