NO_DOUBTS_BITCHES

Jag vet att jag har vart sämst på att uppdatera. har haft en mental breakdown. som vanligt då.
 
Jag ska berätta kortfattat om vad jag gjort de senaste tre månaderna så att ni hänger med.
 
Jag träffade världens underbaraste man. Han läser böcker. han kysser mig som om jag vore den ömtåligaste porslinsfiguren i världen och han har världens, nej! UNIVERSUMS sötaste leende. 
Jag stretade självklart emot de första två månaderna och sa till honom att det inte skulle funka för att jag är sjuk. För att sist jag litade på en man så fick jag en dörr insmälld i ansiktet. Jag intalade till och med mig själv att det inte skulle funka. men efter två månader så gav jag upp. Han var min. jag ville inget annat än att ligga bredvid honom och lyssna på hans töntiga skratt. Han var värdefull. det finaste jag visste. För att efter mitt sista förhållande har jag bara gått runt, inte levt, smällt in i bakgrunden och vart en jävla gråskala. Men när jag fick vara med honom så försvann det. 
Vi är inte tillsammans idag. och vi kommer aldrig att vara det heller. Han ville inte. Och som jag sagt till alla mina vänner, jag kommer aldrig att lita på någon igen. Men det är okej. Jag är okej. Jag är den starkaste personen i världen.
För en gång skull kan jag tänka tillbaks på en period i mitt liv och känna mig nöjd. Jag öppnade upp mig, precis som jag va, mitt värsta kom fram. Även om han inte klarade av mig, så kan jag stolt säga att jag har idag 23 år gammal visat balls enough att vara precis som jag är utan att backa eller att låta någon få mig att känna mig liten. Jag är vacker, smart, rolig och hur jävla modig som helst! Det har tagit mig så lång tid att acceptera den jag är. Men nu vet jag. Jag är Erica Valentina, Och jag är hur jävla bra som helst.
 
 

Kommentarer
Postat av: cornyz.blogg.se

Har blivit så brutalt jävla hjärtekrossad tre gånger det här året, så har intalat mig själv att jag inte ska släppa in någon mer, någonsin. Men sedan tänkte jag, att tänk att gå miste om den där första tiden med någon?! När allt är nytt och skrämmande. Så nu känner jag att det gör inget om jag störtar till marken, bara jag får vara nykär igen.

Ser upp till dig som fan, har alltid gjort. Var dig själv och var stark! Puss

2013-07-24 @ 12:50:49
URL: http://cornyz.blogg.se/
Postat av: Tania

Kul att du bloggar igen!

2013-07-29 @ 01:03:34
URL: http://spendtilyoumend.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0