TO_HELL_WITH_IT_LIVE_FAST_DIE_YOUNG

Jag är i mitt livs vinter. och jag måste säga hur patetiskt det än låter så är det bara sommar här inne när jag vet att han tänker på mig. Men jag vet att du inte vet vad riktig frihet och kärlek är förrän du förlorat allt. Jag var ett tidsfördriv. Han ser inte mina tårar. han håller inte om mig när jag vill dö och han kommer aldrig att plocka upp mig när jag faller. 
 
Det jag gjort de senaste dagarna är att dränka mina sorger i whisky, vet inte varför. jag hatar whisky. men han älskade det, jag ville väl se what the fuss was all about. Jag har kysst varenda man jag fått tag i, utan att känna något. Rökt upp alla mina pengar och kan nästan inte andas.
 
Jag har slutat läsa böcker, fan ta romeo, othello och den där jävla Paris. idioter. Fan vet dom om livet och kärleken. Jag ser inte charmen i att dö för sin älskade. låta nationer brinna för en natt med en skönhet. ni är dumma i huvudet om ni tror att det finns någon där ute som faktiskt vill vara med er utan lögner, svek och smärta.
 
Han kommer inte stå utanför mitt fönster. Jag kommer aldrig få en kyss i regnet eller en tryckare under ett körsbärsträd. Fuck it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0