SONATA_5_IN_F_MAJOR

Jag sitter och lyssnar på Beethoven och målar. så jävla skönt. jag har vart så frustrerad. Nästan som att jag snart kommer att explodera om jag inte får vara mig själv. Om jag inte får ligga bredvid någon och kamma igenom hans hår. ligga i badkaret med en cigg och billigt vin. medan han läser en bok för mig. Att få hoppa i sängen och sedan rakt in i hans famn och få den mest utsökta kyssen som någonsin existerat. Att få ligga naken på hans golv och ha hans händer över hela mig. Jag vill sitta i hans fönster och se på när han slänger kyssar åt mitt håll. Men mest saknar jag att ha någon att se upp till. avguda. att vara en med mina mörkaste fantasier, med honom, varje dag och bara älska varenda del utav honom. och få honom att känna att han är den vackraste och underbaraste varelsen som existerat. Varenda del utav mig är hans och jag vill smaka på varenda droppe svett och blod som kommer från honom. och vi ska vara passionerade hela dagarna långa och han ska älska mig lika mycket som livet själv.
 
 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

så fint du skriver

2013-03-28 @ 23:22:40
URL: http://heartscene.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0