You_wrecked_me

Herr H. Kom och rädda mig. nu. 

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jag drömmer om ett annat liv utan ånger , jag önskar att hon kunde hitta en ursäkt för att träffa mig.I månader har gått sen jag såg henne sist, jag har gått andralång upp och ner
, jag har gått Hisingen runt för att få se en skymt av henne . När jag går till jobbet
blickar jag upp mot de höga husen och tänker någonstans där bor hon , så nära
men ändå så långt bort. I månader har jag legat sömnlös om nätterna och fantiserat
om en verklighet med henne.Med det ända sättet att få se hon är att följa hennes blogg eller facebook sida . Jag känner mig minst sagt som en patetiskt stalker. Eftersom jag så jävla höga tankar om mig själv och är så jävla egen kär så att det är äckligt , så tolkade jag inlägg på hennes blogg till min egen fördel jag levde mig in värld där hon skrev om mig.
Varför var jag så dum och tro att jag kunde vara den rätta för henne ,
varför har jag spenderat timmar på att måla tavlor till henne?
Efter hon sa till mig att det inte kommer bli nåt mer...
Det som stör mig mest är den konstanta tanken
om att jag älskar henne , för jag kommer aldrig vara “Herr H” som kan rädda henne.
Hon skrev en gång “ IN_ANOTHER_LIFE_I_WOULD_BE_YOUR_GIRL”
Sen den dagen drömmer jag om ett annat liv...

2013-10-14 @ 05:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0