GUNZ_JESUS_RED

När folk träffar mig så brukar dom alltid fråga vilket parti jag röstar på. Och det kommer alltid att vara samma svar. Vänsterpartiet. Sedan brukar man ju ofcourse komma in på religion, och jag är kristen. Jag är uppvuxen i en familj med delade värderingar, men jag har alltid gått i kyrkan, bett vid matbordet och innan jag ska gå och lägga mig. En sak till, nej jag är inte en tuff brud, jag är ganska ömtålig och mår väldigt ofta dåligt. Jag är dessutom emot våld, fastän jag inte alltid vart det så är jag det nu, jag skjuter på skjutbana bara utifall det blir en zombieapocolyps och jag måste försvara min familj.
 
Nu vet ni. 
 
 
p.s är inte Franco to die for.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0