LOVE_ME_WHEN_I'M_GONE

Ni som följt mig genom åren vet nog att jag lider utav det ena och det andra. Att jag för det mesta är olycklig och känner mig som den uslaste personen i världshistorien. Och jag vill bara tacka er för ert stöd, vänliga ord eller bara ett hej i min akommentarer och mail. Det är alltid skönt att se medmänniskor bry sig om varandra även om vi inte ens känner varandra. Jag känner mig så enormt nedstämd för tillfället och hoppas på att mina medeciner ska hjälpa, annars får det bli att bli inskriven igen, vilket jag helst vill undvika. Men jag hoppas på det bästa och försöker fokusera på allt bra jag har i livet, och på mig själv! 
Så håll huvudet högt mina små kycklingar så kommer ni långt i livet!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är så himla vacker! Ta en dag i taget :)

2012-11-25 @ 18:50:48
Postat av: Pontus

Vackra kvinna!

2012-11-25 @ 19:01:02
Postat av: Elias

Jenny sa det, bara kämpa på :)

2012-11-25 @ 19:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0