WHEN_I_CLOSE_MY_EYES

Jag skriver oftast bara här när jag mår dåligt. Ingen vill höra på en glad typ. Så ännu en gång mina vänner ska ni få läsa om mitt olyckliga liv. 
Jag har drömt om honom i en hel jävla vecka nu. Jag vaknar torkar tårarna, tvättar ansiktet och försöker sova igen. Men samma sak händer igen. Jag hatar det. Jag vill inte ha honom här inne. Det går bra på dagarna när jag har massa att göra. Men då är det strikt förbjudet att lyssna på Paramore, kolla igenom gamla bilder/sms och alla smålänningar som kommer in på fiket får min lillasyrra serva.
Jag vill inte längre. Kan han inte bara försvinna. Har han inte skämt ut mig tillräckligt? Måste jag börja skämma ut mig själv också? 
Jag har män som köper smycken, tar ut mig på fantastiska träffar och skickar kärleksbrev. Men endå, så vill jag bara sitta i hans soffa och dricka veteöl. Det är inte okej. 


 
 

Kommentarer
Postat av: jimmy

Varför är det inte okej att gilla sig själv?

2013-10-03 @ 00:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0