GO_AWAY

Ett glas vin blev 3 glas vin, 3 GTs 2 cider och 4 shotar. Damn it! Blev bara så arg när jag tänkte på mitt ex oxh hans dumma ansikte. ush!
Vi hamnade iallafall på Yaki-da till sist och där träffade jag på massa roliga peeps! Älskar stan. kommer aldrig att kunna bo någonstans där dom inte har minst 2 espresso houses! vet inte varför men det är något med att kunna bli sugen på en brownie 3 på natten och faktiskt kunna köpa en 5 minuter därefter. Att kunna gå i the most outrageous dress ever och faktiskt komma undan med det utan att bli kallad pretentiös. Men det jag älskar mest är att kunna kyssa någon på en bro med hela kanalen och skyskraper i bakgrunden. I love the city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0